View Single Post
Trådstarter
Sitat av Picard Vis innlegg
Hvordan tok du kopi av resultatet?
Vis hele sitatet...
Jeg kopierte alle arkene da jeg tok dem ut av konvolutten.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
har du løyet om disse tingene overfor dama di før? Hvis ikke så høres ikke dette ut som en dame som er verdt å samle på imho. En kjæreste som tar utgangspunkt i at du jukser og lyver og forfalsker ting for å lure henne. Med mindre du har gitt henne gode grunner til å ha denne innstillingen, så høres det ikke ut som et særlig godt grunnlag for verken et vennskap eller et forhold.
Vis hele sitatet...
Jeg har løyet om rusbruk før. Vi har en lang historie med at jeg sprekker gang på gang, og nekter for å ha ruset meg. Forskjellen er at denne gangen lyver jeg faktisk ikke om det. Det ordner seg imidlertid, siden vi imorgen skal til fastlegen min, og da skal hun personlig selv se at legen printer ut resultatene og gir dem til meg.
Sitat av Picard Vis innlegg
Jeg bare lurer på hvorfor det arket ser om som det aldri har vært brettet og puttet in i en konvolutt. Det har ikke et eneste brettemerke og en uniform hvit og svart-tone som ikke ligner noe som har vært printet ut og så scannet igjen. Jeg lurer også på hvorfor i huleste du ville kaste orginalen. Jeg lurer også på hvorfor kjæresten din har slike mistanker til å begynne med.
Stor konvolutt. Det er ikke så farlig at vi rev resultatene i stykker og kastet dem. Hun trengte bare å se på dem en gang, ingen andre trengte å se dem. Det ordner seg, hun blir med på legetime imorgen og får bevitne selv at legen printer ut de resultatene.
Vis hele sitatet...
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Med unntak at der han har sensurert digitalt, så er det jo lett å se at dette er blekk på et ark. Mange sykehus bruker også store konvolutter, men dette kan jo rusmisbrukeren svare på selv.
Vis hele sitatet...
Takk
Sitat av Picard Vis innlegg
Du har rett i at det ser ut som blekk på ark faktisk, men mangelen på noe brettemerker og det faktum at han kaster de bevisene han har på at han er ren hadde det vært interessant med en forklaring på - helst fra trådstarter. Jeg lurer på hvordan du tok kopi av arket. Kanskje jeg er kritisk, men nå har du iverksatt oss for å renvaske deg så da er det ikke helt utenfor å spørre mener jeg.
Vis hele sitatet...
Det er som sagt ikke brettemerker pga. stor konvolutt, og ikke farlig at jeg kaster papirene, fordi legen har dem i datasystemet sitt. Som tidligere nevnt, imorgen får hun selv se at jeg får dem i hånda.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Hun har gått inn for å ikke stole på deg, spørsmålet er hvor mye energi skal du orke å bruke på en person som allerede har mistet tilliten sin til deg?
Er det virkelig verdt det? Fortjener hun virkelig deg? Det her kan ende i en situasjon der du alltid vil stå til gjeld hos henne.
Vis hele sitatet...
Jeg har løyet om rusbruk lenge. Vi har en lang historie med rusbruk, at jeg sprekker og skjuler det, og lyver når hun spør om jeg er ruset ++++. Dette har blitt bedre og bedre for hver gang, og vi har kommet nærmere hverandre mer enn noen gang før, bare at denne gangen har jeg faktisk ikke ruset meg. Hun blir med hos legen imorgen og ser at han printer dem ut, så da blir hun overbevist. Hun HAR grunn til å ikke stole på meg angående rusmidler.
Sitat av Trollanon Vis innlegg
Gjør deg selv en tjeneste og kast den dama.
Hun stoler jo ikke på deg for fem flate øre, hva er vitsen i å bruke tid på et forhold uten tillit?
Vis hele sitatet...
Skjønner hva du mener, men hun er virkelig en bra dame. Hun har veldig god grunn til å ikke stole på meg angående rusmidler. Tråden handler egentlig ikke om dette, men om å få bekreftet / avkreftet idiotiske opplysninger fra en såkalt "sykepleier". På alle andre områder stoler hun på meg.
Sitat av ImnotEmo. Vis innlegg
Har selv fått papirer fra legekontoret i stor konvolutt de gangene jeg har oppsøkt de, flere ganger.

Er karen ærlig på at han er rusfri så er kanskje forholdet noe kjempe for. Kan se ut til ar det ikke er lenge siden han kutta rusen. Mye mullig det er dama som vil sørge for at han har motivasjon holde seg rusfri.

Men hvor lenge gidder man kjempe for at man er rusfri hvis ingen vil tro på det han sier. Valget med dama må han nesten ta selv Tilby deg la dama vente på venterommet neste gang du avleverer prøver. Ta med deg dama neste gang du henter papirene hos legen.

Da er det ganske åpenbart at du har ditt på det rene.

Hvor lenge har dere holdt sammen?
Vis hele sitatet...
Vi skal faktisk gjøre det du foreslår. I morgen henter jeg papirer mens hun bevitner det, og på fredag skal hun være med og bevitne at jeg går inn til urinprøvetaking. Vi har vært sammen i snart to år nå.
Sitat av Ridge Vis innlegg
Ofte de går sammen med venniner og finner på rare ting, håper du skjønner at dette ikke kommer til å være et engangstilfelle før du har tatt rota av mistilliten hennes..
Vis hele sitatet...
Jepp, jeg kommer til å vise venninna hennes denne tråden, og da håper jeg hun føler seg latterlig.
Sitat av Bearass Vis innlegg
Dama så at TS ruste deg på PF (som TS innrømmer selv). Så tviler kjæresten på at TS virkelig har sluttet med annet pileknaskeri. Venninnen som er sykepleier (og garantert skepfisk til TS som kjærestematerial) mener det er mulig å lure urintesten(som ikke er mulig).

Ser flere mener TS bør droppe dama. For å snu på flisa; hvor stor er oddsen for at TS kommer til å holde seg unna pilleknasking i framtida? Han får en pakke PF og det første han gjør er å hive i seg fire i slengen for rus. Mennesker med rusproblem er notorisk vanskelig å få til å slutte med dette. Noe TS greit beviser selv når han får en resept på piller med misbruker potensial. Oddsen er minimal for at TS vil holde seg på matta i framtida. Lite tillitt fra dama er ganske greit berettiget.
Vis hele sitatet...
Helt rett. Hun må lære å leve med at jeg KAN sprekke et par ganger i løpet av livet. JEG må lære å ikke skjule det og lyve om det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor er datoen for utskrift i morgen?
Vis hele sitatet...
Sitat av Who? Vis innlegg
Sannsynligvis bare en feil fra labens side. Står jo forøvrig også 23.02.2018 på den.
Vis hele sitatet...
Ja, mye datoer osv som står feil i papirene. Urinprøven 27.02 skjedde aldri, den var 30.02..... Likevel står det på resultatene at urinprøven fra den dagen var rene. Jeg vet ikke hvem det er som har blingset, men kommer til å spørre legen imorgen om dette.
Sitat av Trollanon Vis innlegg
Er forsåvidt enig med deg, men er litt mer snakk om selve forholdet her og ikke hva ts kommer til å foreta seg i fremtiden, et forhold uten tillit er doomed, man bygger tillit til hverandre lenge før man går inn i et seriøst forhold og om man da finner seg selv midt i et forhold og den ene parten ikke stoler på den andre så er det egentlig bare å pakke lekene sine, hun vil alltid ha en misstanke og er det noe man skal ha på ryggen? Nei.
Vis hele sitatet...
Takk for ditt innspill
Sitat av Picard Vis innlegg
Fordi trådstarter har blingset på datoen.

Eller så har de professionelle ansatte på labratoriet som gjør dette vær dag blingset på datoen og kjæresten til trådstarteren som har en historik med pillemisbruk er fullstendig illusjonel for ingen grunn til tross for at han er fullstendig edru og uheldigvis har kastet alle bevisene i søpla og tømt den samme dagen som han heldigvis likevel klarte å ta en fullstendig ren kopi av prøvesvarene sine i en scanner som kjæresten som side vi ikke hører er fullstendig vrang og tror den er forfalsket uten noen som helst grunn.

Du kan velge forklaringen som virker mest sannsynlig.
Vis hele sitatet...
Takk for innspill Jeg spør legen imorgen om hva som har skjedd med resultatene. Flere andre datoer står feil i andre papirer også.
Sitat av Bearass Vis innlegg
Joda. Er lite liv laga i et forhold uten tillitt. Mener bare at kjæresten sin mangel på tillitt er helt greit berettiget og rasjonell, at TS tenker misbruk av PF er helt okei og tilgivelig burde forsåvidt få alarmklokkene til kjæresten å blinke for fullt og få henne til å innse at TS sannsynligvis har er problem uten innsikt eller kontroll
Vis hele sitatet...
Vi får se hvordan det blir
Sitat av Redhot Vis innlegg
En person som stoler så lite på deg, burde du bare kutte ut. Snakk om "kjærlighet".
Vis hele sitatet...
Hun stoler på meg på alle andre områder, unntatt rus.
Sitat av ImnotEmo. Vis innlegg
Tydelig at det er flere i tråden som ikke har erfaring til de som sliter - har slitt med rus.
Tilitt er vel noe en som en som er rusavhengig ødelegger ganske raskt når man styrer på som verst. Ærlighet ovenfor en selv går ofte ad undas til og med.

Det tar tid bygge opp tilitt. Det er ikke gjort første dagen man er nykter. Det er enkelt love gull og grønne skoger som rusfri, men ofte like lett ramle utpå igjen. Prater ikke konkret om, TS, men generelt.

Alle saker har to sider. Kun en er lagt fram i tråden her.
Vis hele sitatet...
Takk for innspill
Sitat av Bigbroh Vis innlegg
Jeg vil bare si at dette var det veldig hyggelig å lese
Folkens..absolutt alle,,kjempebra voksne svar!

Godt å se en samtale hvor det ikke diskuteres så veldig imot hverandre, men mer info om sak, nydelig

Og mr..
Lukk øynene dine og tenk på hvordan jenta som er perfekt for deg er..
Jenta som tilfredsstiller dine ønsker og behov for å føle deg lykkelig..
Jenta du vet du aldri vil være utro mot hehe..

Er dette samme jenta som ho du er sammen med?

Hvis ikke, så skal du sikkert ha et par damer til før du fyller 70 år, så nå må du løfte blikket og se etter ho digge

Lykke til alle!
Vis hele sitatet...
Ja.. Takk!