View Single Post
Pyramiden min er slik: 5-meo-DMT, DMT, Ketamin IV/IM, Lystgass, rein psylocybin eller 4-aco-DMT, 2-c-d, LSD, XTC, hasj. Mine favoritter er LSD og 5-meo-DMT, og xtc/mdma og hasj da. Skal ta syre i morgen/i dag om jeg er bra nok, får hvertfall en tripp som jeg har til gode.

Har endelig fått lystgass etter lang tids mas hos tannlegen, hver time er som en uke i syden for meg altså. DMT stoffene er alle i familie merkes det, sopp og psylocybin er jo 4-aco-DMT. Derav den ville formen. Foretrekker en mer intens tripp på 5-meo-DMT, slik at tanker om good and bad opphører totalt og man smelter ned i sengen og blir i ett med verden mens folien du røykte av detter ut av henda. Fem minutter så er alt over, men man kan repetere det lett og gå oppover i dose. Jeg følte jeg døde og ble født igjen uskyldig og ren en gang. Samme skjedde også på en blanding av mescalin, sopp, og LSA frø til vi spydde som faen, og mer. Lo meg nesten ihjel og kunne morphe om et gulvteppe til hva som helst jeg øsnket, som en stor sopp.

saviour