View Single Post
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Kjære brødre i armer, den psykiske påkjenningen har vært stor. Jeg drakk gjæret maltbrygg i går kveld og sovnet på post.

Til min store forferdelse så var fellene tomme i dag tidlig, åtet var der fortsatt heldigvis. Vet ikke hvordan jeg hadde taklet et nytt plyndreraid.

Snart går turen nok en gang ned i mørket for å møte min fiende. Men jeg føler meg klar.

Svigermor er på besøk og hun vil takle denne pågående invasjonen svært dårlig om hun får nyss i det. Jeg ber dere om diskresjon kjære freakere, ellers kommer stakkars svigermor til å freake ut!

Sitat av Antimatter08 Vis innlegg
Hvordan ser egentlig dette vaskerommet ditt ut? Hvis du mener att musa (er det bare 1 ?) kun er der inne så må det vel gå ann å finne jævelen eller lokalisere hvor den kommer seg ut og inn.
Vis hele sitatet...
Jeg håper det bare er én, mulig det er flere. Vaskerommet er egentlig tre separate rom. Et med en fryser, et som det står noen klesskap. Kan kanskje kalle det rommet en slags bod. Det siste rommet er vaskerommet med vaskemaskin, tørketrommel og varmtvannsforsyning. Alle disse rommene har hver sin dør. Det er også en dør som fører ut til gangen i kjelleren. Alt dette er under bakkenivå og ingen vinduer. De har hver sin ventilasjonsluke, jeg håper litt at det er igjennom de musen(e) kommer inn.
Sist endret av Taxidriver; 2. desember 2017 kl. 21:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.