View Single Post
Får en veldig god følelse av å se at du leter etter en mulighet til å gi noe tilbake til samfunnet, men det her er som nevnt over noe som stiller litt svakt som en idé.

CARTTOWN
Jeg tror ikke at jeg føler jeg har noe lyst om å gi noe tilbake til samfunnet, det ville vel vært heller det motsatte hvis ikke jeg er helt passifist nå

JOKERELLA:
Det er en fin start, og det er sikkert greit at du oppsøker en form for organisasjon som kan hjelpe deg med å komme ut i noe lignende som erfaringskonsulent.

CARTTOWN:
Erfaringskonsulent er da en annen sak, jeg har jo vurdert det å, tro ikke at jeg ikke har gjort det! Det var liksom dette jeg hadde i tankene nå da. Men å være en erfaringskonsulent høres jo drit fett ut, jeg er enig i det assa! det skal du ha

JOKERELLA
Så ville jeg påpeke at når signaturen din er ''speedfrik'' så er det nok noen ting du kan ta tak i før du begynner med noe sånt, er du ikke enig?[/quote]

CARTTOWN
Håper da ikke jeg må nyktre opp helt bare for å dra på en skole, så lenge formen er fin der å da så skal det nok gå greit så lenge jeg har en ambisjon om å gjøre det vel tror jeg, er du ikke enig?

Takk for svar
Sist endret av Speedfrik; 3. desember 2021 kl. 19:49. Grunn: prøver å få det ordentlig lissom