View Single Post
Sitat av Jonta Vis innlegg
Først av alt vil jeg gratulere deg med å legge ut et bilde det tar latterlig lang tid å åpne. Når jeg skrev følgende gikk jeg frem og tilbake mellom denne taben og bildetaben, og det er frustrerende å måtte vente på at den skal åpnes
Vis hele sitatet...
Jeg vil benytte anledningen til å gratulere deg med å ha en utrolig heselig internettforbindelse/browser. Sitter her med nett gjennom min HTC Hero, langt utpå landet, og det tok ikke så alt for mange sekunder før det ble loadet. Snakk om å grave etter ting å klage/syte på? Er ikke hans feil at din forbindelse/hardware/software suger.

Ontopic så syntes jeg ikke at bildet er komponert i det hele tatt. Personene er kuttet på en forferdelig måte, og ikkeminst er de ikke uskarpe nok til å bli blurret vekk ei heller skarp nok til å tilføye noe til bildet.

Ville gått for en riktig hvitbalanse, og en mer dramatisk lyssetting som fremhever hendene til guttaboys mer. En bakgrunn som da blir svart, to personer som blir blurret nok til å være "skikkelser", og kanskje en liten kicker på hver side bak for å gi de et rimlight hver.

Du må ta et valg når det kommer til personene, noe som det ikke virker som er gjort bevisst her. Enten er de med, og gjør mer/mindre ut av seg og blir en del av bilde - eller blurre de vekk som skikkelser i bakgrunnen.

Det er jo bare å fortsette å eksperimentere, syntes lys er det morsomste å jobbe med