View Single Post
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Først av alt vil jeg gratulere deg med å legge ut et bilde det tar latterlig lang tid å åpne. Når jeg skrev følgende gikk jeg frem og tilbake mellom denne taben og bildetaben, og det er frustrerende å måtte vente på at den skal åpnes

Whiteshirt-guy står i en unaturlig posisjon, og skjorta hans trekker mye av oppmerksomheten. Det hele så veldig ut som om de to drev med grafitti, og demonstrativt holdt opp spraykannene sine. Særlig mtp hvordan fyren med grønn boks holdt boksen.

Jeg ser det som mulig at du har siktet på den typiske reklamelooken til selskaper som selger slike produkter, men da må kompanjongene dine stå myyye tettere inntil hverandre enn det de gjør nå, og å bruke en videre brennvidde (brukte du 50 mm nå, så bruk t.d. 20 mm elns neste gang) for å overdrive avstanden mellom nær og fjern.

Inntrykkene jeg får fra ansiktsuttrykkene til de to er også blandede, som medfører til at budskapet i bildet ditt blir uklart. Fyren med svart T-skjorte er i tillegg såpass lys ved siden av høyre øye at det tar oppmerksomhet, og leder blikket ut fra bildet (noe du ikke vil)