View Single Post
Alge faen!
Alge's Avatar
Annet enn en snusboks med ett par valium så har jeg ikke funnet noe på gata, men jeg fant en cannabis plantasje i skauen med kanskje 40 - 50 fullvoksne planter på ca 2meter. Jeg og ett par kammerater lette etter en plass vi kunne gro cannabis på, kriteriene for plassen var at det skulle være så gjemt at ingen ville finne det tilfeldig, men samtidig ikke være så langt unna, pluss det måtte være en av plassene som solen kom til så lenge som mulig på. Når vi langt om lenge hadde peilet ut ett perfekt sted på noen "fjell hyller" og kom opp ser vi at plassen er opptatt for å si det sånn. Vi finner da mange tomme bed med bare noen store stammer stående igjen i jorda. Naturligvis så stakk vi tilbake til plassen i september, og det synet som møter oss er over all forventing! Alle bedene er stappfulle av svære cannabis planter på ca 2meter og budsene er så svære at de er bindt opp med hyssing for å ikke knekke av stammen!

Vi tok ikke noe, for operasjonen så såpass profesjonell ut at vi ble redde for at det kanskje sto ett vilt kamera eller lignende i nærheten, men i flere år etter dette har vi vært der ca da det ser ut til at plantene er noe lunde høstbare å knekt av noen gram til oss selv Ikke den beste weeden i verden men langt ifra den dårligste heller! Dette var ikke auto strains så de som mener at utendørs dyrking i Norge er umulig kan ta seg en bolle! For den som driver dette må seriøst høste inn mange mange kilo tørr weed! I fjord så stakk vi opp rundt mai og stakk av med noen stiklinger og plantet dem en annen plass, det viker som strainen som brukes er noe lunde klimatisert for den klarer seg utendørs her i Norge mye bedre enn noe annet jeg har testet ihvertfall.
Sist endret av Alge; 31. mars 2020 kl. 17:26.