View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg har aldri sagt at mobbing er greit, fordi Trump har hatt sine episoder. Han er politisk ukorrekt, og det var det jeg likte med han for noen år tilbake.
Vis hele sitatet...
Poenget her er altså at du forsøkte å komme med påstanden om at junkier hata Trump. Det vart kritisert. Så anklaga du folk for å mobbe Trump. Det vart avvist...

For å oppklare det: det er ingen som hevder den usaklege kritikken er spesielt ønska eller gunstig, men det er noko ein må akseptere når ein tek eit slikt verv. I ei perfekt verd hadde all kritikk vore sakleg. Også din...
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg tror også flere her hatt opplevd på arbeidsplassen og ute at folk har sagt "Trump er en forbanna X eller Y". Hadde man da byttet navnet Trump med en kollega så hadde man kommet i problemer.
Vis hele sitatet...

No er det stor skilnad på kva du må akseptere, ut frå posisjonen du har i samfunnet. Mengda kritikk du må godta er avhengig av maktposisjonen du har. Erna Solberg må godta meir enn meg og deg. Kornåkeraffæren til Skei Grande hadde ikkje vore OK å publisere om Skei Grande ikkje hadde vore profilert politiker. Også viare.