View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Synes virkelig denne tråden har gått i en veldig dårlig retning. Jeg pleide å verdsette det du skrev her, men nå ser jeg ikke stort annet enn en person som virker psykotisk og alt for selvgod. Jeg som andre her mener ikke direkte å være slem, men tror du virkelig på mesteparten av det du selv skriver, selv når du leser over det du skriver i en litt mer nykter tilstand?

Du skriver blant annet at du lærte deg rundt 7 programmeringsspråk, men skriver også som svar på kommentar om dårlig filming "Angående filmen; den står på 1 FPS fordi jeg sitter på så dårlig hardware at jeg ikke har plass til å spille inn filmer på flere GB. Harn vveldig lite med min kompetanse å gjøre ", setningen gir jo ikke mening engang sett fra et teknisk perspektiv. Videoene du har lagt ut på YouTube angående prosjektet/prosjektene virker heller ikke veldig "avanserte", selv om jeg kanskje ikke har spisskompetansen min innenfor dette prosjektet ditt, så er det litt for lett å se at dette ikke er et prosjekt verdig en doktorgrad..

Håper virkelig du kan lande litt godt på bakken, ta på deg litt mer realistiske mål i livet, og forsøke å oppnå de. Du er som tidligere skrevet av mange her inne en klok og oppegående person, bruk det i så fall bedre enn å lyve for deg selv og andre. Eventuelt, om dette prosjektet ditt er såpass fremtidssikrende som du skal ha det til; please gi oss litt godt med kjøtt på beina rundt dette på en måte der du ikke snakker rundt temaet. Virker til tider som om du sitter med en svadagenerator for å fullføre setningene her inne. For alt jeg vet så troller du kanskje bare med oss om dagen - vet ikke hva jeg skal tro. Uansett, masse lykke til.