View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Jeg jobber med og utvikle og kode nettsider freelance. Men jeg sliter noe sykt med motivasjonen for tiden. Var en stund jeg ikke jobbet på 2 mnd fordi jeg rett og slett ikke hadde motivasjon.

Det er ikke at jeg ikke liker jobben, men motivasjonen er bare ikke der.
Uansett:

Så jeg har startet i forrige uke med og ta dihydrocodeine og speed samtidig, tar først 420-600mg dihydrocodeine, venter til jeg føler effekt så tar jeg en stripe med speed, og fyller på med en ny strek ca 4-6 timer senere, blir sjeldent mer enn to striper totalt mens jeg jobber.

Har vel hendt ved to anledninger at jeg har tatt 3 striper istedenfor 2 men som regel er det "kun" to striper det er snakk om, er snakk om "normal" speed stripe, 0.07-0.1g ca vil jeg tippe.

Merker at jeg har supert med motivasjon og jobber raskere enn noen gang, men lurer på i grunn hvor farlig denne cocktailen kan være? For dette vil vel bli en slags type "speedball" vil det ikke? Og er i tillegg uppers + downers miks.


Grunnen for at jeg tar dihydrocodeine i tillegg er fordi jeg får motivasjon av opiater. Før brukte jeg veldig mye Tramadol for motivasjonen, men det sluttet og gi meg motivasjon etter en stund, merket rusen og effekten, følte meg digg som bare det, men fikk ikke noe motivasjon av det, og i tillegg så ble jeg utrolig dårlig dagen etter (gikk aldri over 400mg Tramadol) hvor jeg følte meg nærmest fyllesyk.


Som dere sikkert kan gjette bor jeg ikke i Norge for øyeblikket, da jeg aldri har hørt om dihydrocodeine hjemme i Norge, men i et land der det selges uten resept, hvilket land vil jeg helst ikke si, i tillegg til andre veldig sterke opiater som Oxycontin, Hydrocodone, morfin osv og i tillegg all slags type benzo.

Men jeg er for glad i opiater til at jeg skal begynne daglig med det, har såpass med selvkontroll, har selvfølgelig kjøpt det og tatt det ved et par anledninger men det er flere måneder siden jeg rørte det sist, oxy, hydro og morf altså.

Spiser, drikker vann og juice når jeg jobber og sover minimum 8 timer etter jeg er ferdig med å jobbe UTEN og ta noe benzo, er aldri våken mer enn 24 timer i strekk, som regel ikke det engang, rundt 18-20 timer er jeg vel våken når jeg jobber med pepper i kroppen.

Og ja jeg har stor toleranse for opiater, derfor jeg er oppi 420-600mg når jeg tar det. Tar som regel vanlig kodein når jeg ikke jobber, men da tar jeg ikke speed. Tar KUN speed når jeg jobber.

Har tatt speed nå og jobber men tok en pause fra jobbinga for å lage denne tråden så det her ble plutselig en jævlig lang tråd ser jeg.

Men ja, som jeg spurte om:

Er det noen som vet hvor farlig det er og blande 420-600mg dihydrocodeine + 0.07-0.1g speed etterfulgt av 0.07-0.1g speed 4-6 timer senere? En "mini-speedball" og i tillegg uppers + downers. Vet jo selv at det ikke er TRYGT, men lurer bare på om noen vet sånn CIRCA hvor mye skade det gjør

For dere som ikke vet hva dihydrocodeine er så er dette hentet fra google: The analgesic effect of DHC (dihydrocodeine altså) is probably twice as potent as codeine

Så det er vist en slags type kodein, men dobbelt så sterk ca, er snakk om ren dihydrocodeine, ikke noe paracet eller noe i pillene.


Takk på forhånd, og beklage for "wall of text"