View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av mordi123 Vis innlegg
Det blir litt samme som at du skulle sendt en melding til en random person og skrevet ''Fyfaen jeg fikk lyst til å bryte meg inn i huset ditt mens du sover å drepe deg'' Du skjønner at det er grunn til bekymring? Du skjønner at den personen da hadde ringt politiet fordi hen var livredd? Så hvilken forskjell utgjør det du skrev da? du truet bokstavelig talt om å drepe fremmede personer, jeg hadde vært livredd.
Vis hele sitatet...
Oida nei det hørtes ikke så bra ut. Men det er noe helt annet å true konkrete personer og det å bare si at man har lyst til å drepe generelt, mener jeg. Dessuten vil jeg tro de fleste skjønner at det var et rop om hjelp og ikke at jeg faktisk hadde plan om å drepe noen.
Det er akkurat som om man skriver på nettet "nå sitter jeg på xxxbroa og skal til å hoppe" alle skjønner da at denne personen egentlig ikke vil ta selvmord, men er ute etter at politiet skal komme.
Nå lurer kanskje noen på hvorfor jeg valgte å skrive atjeg skulle drepe noen andre og ikke meg selv, og grunnen til det er at helsevesenet her jeg bor bryr seg ikke om at jeg tar selvmord.