View Single Post
Trådstarter
46
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Skal ikke prøve å leke dust for det er jeg allerede, men jeg kan si med 99% sikkerhet at dine resultater kommer IKKE av dårlig genetikk, men av dårlig trening- og kostholdsregime. Og du svarer på en måte som forsterker våres mistanker om at du gjør åpenbare feil. Du henger deg opp på en ting det KAN være og prøver å søke opp informasjon som kan bekrefte din teori. Confirmation Bias heter det i psykologien. Stygge greier.

Jeg skal ikke be deg skrive detaljer hva du trener og spiser iløpet av en hel uke, men om du hadde gjort det kunne jeg påpekt enhel masse feil. Med mindre du er feit, og jeg vil vel ikke kalle meg feit på 80kg og 188 cm, allikvell ser jeg ut som en lubben kjerring.

Hvor mye tok du i knebøy, markløft og benkpress FØR/idet du begynte å trene? Hvor mye tok du når du sluttet?
Vis hele sitatet...
Igjen, alt det du nevner har jeg gjort, uten hell. En kar på 21/22 år skal absolutt ikke ha magefett rundt midjen og ekstra fett i brystpartiet, som damer. I disse årene skal man være i sin beste form.

Med god trening, og da tenker jeg ikke å måle proteiner engang, skal jeg i utgangspunktet kunne legge på meg muskler superfort, jeg er ung og bør absolutt ikke ha problemer med det, noe jeg nettopp har.

Men vi får se hva de resterende hormonprøvene sier. Har itilegg angst, litt depresjon, som øker mistanken.

Om jeg skal tippe årsaken, så tipper jeg at jeg har endel forhøyet estrogen, og sålenge den er forhøyet, vil du vekta og fettmengden bare øke.
Sist endret av Louisana; 7. juni 2020 kl. 18:04.