View Single Post
Hei freaks, verdens kjedeligste og kjipeste post her! Det har vert et besøksforbud tidligere, og denne idioten er smart nok til å ta kontakt nå som besøksforbudet er ute. Uten å fremsette flere trusler, men "bare" sende tomme meldinger og ringe. Er det noe annett å gjøre enn å ignorere han? Han er godt kjent for politiet fra før, og har "hørt" en side av saken og gikk rett på å true meg på SMS(som viser hvor latterlig userriøs han er) som førte til besøksforbud. Han har stått i retten og forklart om bandidos og brutus pengeinnkrevere, så han er ikke mye smart. Saken er at EXen min bruker han, for å kreve inn penger jeg ikke skylder. Hu klarer ikke en gang å gjøre rede for hvor summen kommer ifra.

Vær greie plz, er ikke noe artig sak...

Som sagt er spørsmålet hva jeg kan gjøre, og om han bare kan fortsette å ringe uten at dette bir regnet som trakassering. Politiet ser ut til å le av han, men følge opp med at de har taushetsplikt.
Dette er relativt syke mennesker vi snakker om da det allerede har pågått ett år(fritidsproblemer? Nytelse av å ødelegge for andre?) Jeg kan bare ikke fatte og begripe hvordan noen lytter så ukritisk til andre uten å tenke selv, tror eeegentlig han gjør alt for egen del og har lyst på både dama og penga. Virker nesten som de begge tror de manipulerer hverandre, Flott forhold