View Single Post
Shady Banana
Quix's Avatar
http://www.watchcartoononline.com/thumbs/My-Little-Pony-Friendship-Is-Magic-Season-2-Episode-8-The-Mysterious-Mare-Do-Well.jpg

De fleste som loker rundt på nettet har sikkert fått med seg dette ''fenomenet'' som har tatt mange med storm.
Ved første øyekast virker dette veldig barnslig og jentete og dette er helt normalt, da serien faktisk er laget for akkurat det publikummet.
Men serien har etter hvert fått en hærskare av seere, som ikke bare er eldre enn dem serien var laget for, men som også er menn/gutter.

Serien handler om Twilight Sparkles som sendes til landsbyen Ponyville for å studere og få seg venner. Her møter hun Pinkie Pie, Rarity, Applejack, Fluttershy og kanskje den mest kjente, Rainbow Dash. De bruker dagene sine på å dra på eventyr og løse problemer som mange kan kjenne seg igjen i.

''Dette høres utrolig lame ut!'' sitter du sikkert å tenker. JA, det gjør det men det er langt i fra sannheten. MLP er en serie med fantastisk bra animasjon, gode karakterer og flott humor som er på høyde med mye av de mer populære animasjons-seriene i dag. Selv om serien er beregnet på de litt mindre så har serien mye som den voksne kan kjenne seg igjen i og serien virker faktisk etter hvert som om den er laget til de eldre også. Om dette er fordi MLP har fått en enorm fanbase i form av folk i mellom 16-30, vet jeg ikke. Alt jeg vet er at dette faktisk er en veldig bra og godt gjennomført serie som alle burde gi en sjangse før de begynner å trolle om at det er gay osv.

Hvis du enda er i tvil så kan du se denne hvis du gidder. Det var denne videoen som ga meg pushet til å se et par episoder og jeg har ikke angret et sekund!