View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Dudew8 Vis innlegg
Jeg vil si at det er delvis bevist, men ikke av vitenskaps folk, men av rick simpson og andre som har prøvd denne kuren, jeg er værtfall overbevist om at det er noe sannhet i det. de tjener liksom ikke noe på å lyve om det?.
hvorfor mener du at det sannsynligvis ikke stemmer da?
Vis hele sitatet...
Er du klar over hvor selvmotsigende denne første setningen din er?
Du sier jo rett ut at vitenskapen ikke kan gjenskape denne kreftkurerende effekten cannabis tilsynelatende skal ha.
Kreft kan ikke dras under en kam, det finnes mange forskjellige typer, mange forskjellige stadier og alvorlighet av sykdommen, med andre ord det er en kompleks sak å håndtere.
Å da tro at en kvakksalver kan gi deg litt cannabisolje og at en så alvorlig sykdom som kreft bare skal forsvinne må du da selv kunne se er litt vel usannsynlig?
Jo det er nettopp dèt de gjør, homeopati o.l. er storbuissiness, sørgelig nok så vender flere ryggen mot vestlig medisin og søker vidunderkurer i troen om at de hjelper.

Jeg tillater meg å poste en link, originalt postet av slashdot i en annen tråd:
http://whatstheharm.net/alternativemedicine.html

Jeg vet vi er i rusmiddelseksjonen nå, men jeg føler rettningslinjene for vitenskap og forsknings forumet har like stor relevans her.

Om du ikke kan presentere vitenskapelige rapporter som bekrefter denne mirakelkuren ber jeg deg la være å presentere det som fakta, for det er det absolutt ikke.