View Single Post
Har vært borti det meste bortsett fra de aller nyeste stoffene(rusmissbruker siden jeg var 13, i 13 år) men har kutta ut pulver og holdt meg de siste årene til div morfin lignende preparater siste året har det gått mest i subutex+ div som apo,sobril,stess osv og lignende i den sjangeren, har fått meg streit type og livet går bedre enn noen gang når man ser hvor jeg langt jeg er kommet meg opp(ikke helt psykisk da men) men har lyst å slutte med sub har faktisk aldri vært hekta på noe bortsett fra sub og somadril men sistnevnte er lenge siden jo tobakk også men slutta for 3-4 år siden etter å ha røyka i ti årSå er spm burde jeg trappe ned på subben over lang tid?Tar det evt lang tid for abstinensene går ut merker jeg blir slapp, deppa,angst får smærter i muskler osv.Ellers noen gode råd for å slutte på minus, burde jeg slutte nå eller vente til en bedre periode, vi skal flytte her i fra
Har alltid vært tynn men tror jeg nå er usunnt mager pg lite matlyst og tåler lite av hva det skulle være så har tenkt på att dette ikke er noe bra for helsa og nå som jeg vil ha en framtid vil kutte med det tullet!
Noen råd?