View Single Post
Jeg skjønner at du spøker, men det ser ut som en halvveis spøk.

Jeg hadde forventet at hvis en sånn kommentar kom, ville den komme fra deg. Grunnen til det er at jeg har flere ganger kommentert ditt rusbruk.

Det er sjeldent at jeg er "holdninggsskapende" eller moraliserende her på nFF, og jeg prøver å svare på det som blir spurt uten å kommentere spørsmålet så mye. Men når jeg ser poster om "pilleshots" inneholdene flere opioider og benzodiazepiner reagerer jeg, for noe sånt kan gå direkte galt.

Jeg har forøvrig aldri sagt at benzodiazepiner fører til hjerneskader. Føl deg fri til å lete etter den posten, for den finnes ikke. Har også sagt at benzodiazepinabstinensene kan være dødelige.

Noen fareopplysende tiltak fra helsemyndighetenes side her inne tror jeg ikke hadde vært så dumt, så lenge de hadde holdt det på et saklig og seriøst nivå og ikke spydd ut propaganda. Mange som kunne trengt å få orden på rusmiddelsynet sitt her inne..

Edit: med fareopplysende tiltak mener jeg at vanlige brukere informerer om sånt i postene sine uten at de går off-topic. Noe som forøvrig andre brukere også kan gjøre og gjør. Mener ikke at helsemyndighetene skal styre og gjøre store tiltak her på nFF.