View Single Post
På butikkenmin koster 1kg med lettkokt havregryn rett over 10 kr. Det er 3800 kalorier for en tier! Anbefalt daglig inntak ligger vel på 2000 kalorier som en pekepinn, så du kan leve utrolig billig (og sunt!) på dette.

Melken brukes nok opp en del raskere enn havregrynen, men med 500 kr klarer du lett å fø deg selv over to uker.

Tips for at det skal smake bedre: Kjøp sukkererstatning (evt. vanlig sukker, som har kalorier i seg også), og kjøp en boks med "gammeldags" kakao. Det skal bare bittelitt kakaopulver til for å gi en helt ny smak som smaker veldig godt. Kakao er faktisk også sunt (i moderasjon såklart, men her snakker vi om en liten til halv teskje med pulver oppi skåla).


Ser at funced foreslå så å si akkurat det samme som meg, lol. Men kanel har jeg ikke prøvd enda, så det skal jeg gjøre

Leste litt feil nå. Forslaget jeg la frem er en billig frokostblanding, mens FuNcEd har foreslått en grøtoppskrift
Sist endret av KrølleBølleBrur; 22. november 2022 kl. 13:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.