View Single Post
Jeg ser at det er noen som tror at jeg prøver å konvertere folk til en religion.
det jeg gjør er å fortelle om det JEG tror på, De som leser postene mine velger selv om de vil tro på det eller ikke.
Det er opp til hver og en og det skal ikke jeg blande meg inn i, jeg har bare sakt det jeg tror på.
Og nei, jeg er ikke ute etter oppmerksomhet, da hadde jeg ikke vært på et forum for å få det vertfall.

Men, selvfølgelig hadde jeg blitt glad om noen trodde på det samme som meg, da vet jeg at jeg ikke er alene om å tro det isåfall...

Noen spør hvordan jeg har funnet denne religionen/ hvem som fortalte meg om den, leser du postene bedre så får du svaret...

For å svare på 7kr8 sitt spm: Det er for det vi har blitt smartere og skjønner at veldig mye av det som står skrevet i bibelen er overdrevet, jug og missforståelser.
Men de fleste av oss skjønner at noe av det sant og at det ikke bare er godnatt historier.
Som sakt, det gjelder å tenke lengre... jo mer vi utvikler oss, jo nærmere svaret kommer vi.
vi må kjempe en daglig kamp mot det gode og det onde, for å nå svaret. noe som egentlig ikke burde være så vanskelig.
Når vi har bestått prøvene, blir enkelte mennesker testet enda lengre, klarer de det rykker vi et hakk opp i stigen. når vi når toppen får vi svarene vi leter etter.

Noen mener jeg er syk også. Du har rett til å kalle meg syk for å ha min egen tro, men jeg ser ikke på det som å være syk. MEN, jeg kan skjønne hvorfor folk syns jeg virker syk, det får være dem sitt problem.


Begynner å bli lei av å diskutere i hytt og pine om det jeg tror på, det er min tro og for meg er det ingen tvil ved den, siden jeg selv har funnet ut av den.

Hadde vært gøy og høre om hva andre her egentlig tror på.