Tråd: Cændy flipp
View Single Post
Sitat av Trollanon Vis innlegg
Nånå.
Hvor mye erfaring har du med å mixe psychedelia?
Skal sies at når man tar mdma sammen med lsd, psilocybin eller 2c-whatever så trenger man ikke en normal dose mdma/100mg, 150mg mdma er ikke en normal dose og ihvertfall ikke sammen med noe annet da det stort sett forsterker hverandre veldig greit.

Når du blander mdma med noe som psilocybin eller la oss si lsd så er det vanlige å kutte sin vanlige mdma dose med 1/3 del noen så mye som 1/2 del, skjønner du da at man trenger ikke større doser enn 75mg? max 100mg når man driver å mixer? det kan fort bli veldig intenst og da er det ikke så mye å gjøre med det.

Man starter pent og pyntelig med de første dosene så man havner der man vil være, mdma kan man uansett redosere så faren for å ta for lite er ikke til stede.
Vis hele sitatet...
Jeg kan trygt si at jeg her mer erfaring enn de fleste på området.

Og ja, man kan fint redosere mdma, jeg ga en pekepinn på hva som er en fin flip for uerfarne etter min mening.

Han må jo gjerne starte med en mindre dose mdma og øke om han ønsker en mer intens tur.

Men det er nok ikke mdma som vil gi utslaget på om han får en dårlig tur, det er heller soppen som stort sett tar seg av den biten.

Den har en tendens til gi noen lærepenger til de som trenger det

Sitat av Leary's thing Vis innlegg
Mdma'n er vell ikke for å ture men for å få inn noe ekstra inn i sopp turen. Har alldri turer på mdma alene, tross allt et amfetamin.

Vill du si at ca 1gram tørket flein er rundt en ca 30-50stk avhengig av størelse ect?
Vis hele sitatet...
Det er umulig å si, tørk de, knus de og deretter veier du det
Sist endret av Kongesnerp; 19. september 2017 kl. 15:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.