View Single Post
Sitat av Jonta Vis innlegg
etse: Kravene er ca. 5.

Jeg tror ikke du vil ha noe problem med å komme inn på Creativia, særlig om du bruker bittelitt tid på å slenge sammen noe mer i porteføljen. Fikk en idé om at du kunne skrive noe som «jeg har også prøvd meg på tidligere programmeringskompoer på TG, sjå her».

Kan forhøre meg videre om du vil.

Kain: Gang sammen de tre tallene du ga oss, og du får i overkant av 1800 kr. (én vei, km uttrykt i mil).
Vis hele sitatet...
okei. Har selv aldri vært på TG før og derfor ikke deltatt på noen compoer. Så akkurat det har jeg ikke å vise til. Men får vel ta anbefalingen din og prøve å få smellt sammen noe som jeg kan legge til i porteføljen min samtidig som jeg kanskje kan bruke en del av skoleoppgavene som vi har gjort som en del av porteføljen og. Jeg så bare det ikke var et så alt for stort antall plasser, så var redd det var veldig mye kamp om disse. Men slik det høres ut på deg så er det ikke så alt for stor demand på disse plassene?

Men hadde vært fint om du kunne forhøre deg om det å vise til stor interesse innenfor programmeringsbiten, og det at man kun er der i hovedsak for tingene jeg nevnte tidliggere (være med på programmeringscompoer, seminarene og å treffe andre mennesker med samme interesse), sammen med at man holder på med en master innenfor feltet er godt nok til å kunne få en slik billett. Eller om jeg burde arbeide med å sette sammen en liten portefølje i tillegg.