View Single Post
Har veldig lyst til å delta, men har aldri vært på noe som helst av treff eller LAN! (Ikke bra for en sjenert person, som meg. :s)

Skjønte ikke helt det med billettsalget. Hvilken billett bør jeg kjøpe om jeg vil ha vanlig plass, og ha med egen pc? (Dumt spørsmål nummer 1)

Er det lov med stasjonær PC? (Veldig, veldig dumt spørsmål nummer 2)
Hva er Twisted Pair nettverkskabel... Vanlig Internett kabel?

Noen grenser på hvor stor dataskjerm og kabinett du kan ha med? (Tenker litt på dette siden jeg har 27" dataskjerm og stort kabinett, NZXT Phantom. Bredde: 22.2CM + Dybde: 62.3CM + Høyde: 54CM)

Grenser på hvor stor musematte du kan ha med? (Dumt spørsmål nummer 3)
Er det noen plasser du kan sette i fra deg baggen og boksen alt utstyret var pakket ned i?

Er det mye stjeling? Blir litt sugent om for eksempel datamusa, musematta eller headsettet plutselig ble borte.

Hvor stor er plassen du får utdelt?
Er det nok plass til å sette kabinettet oppå bordet, eller må det stå under?
Er det skillevegger?
Hvilken type stoler er det man får? Vil helst ikke påskaffe meg ryggproblemer ved å sitte i en vond liten trestol konstant i 4 dager.

Er det mange folk som farter inn og ut av avdelingene hele tiden sånn at man må passe seg for at de skal komme seg forbi?

Er det mye glaning?! Vil ikke at forbipasserende eller de som sitter rundt meg skal nistirre på skjermen min.

Kan jeg ha med egen, comfy kontorstol? (Dumt spørsmål nummer 4)


Jeg fyller år i mai, altså litt over 1 måned etter TG..
(Note: Awkward moment underneath)
Fyller 16 i 2012, da må jeg vel ha med samtykkeskjema med underskrift av foresatt?

Får mest sannsynlig ikke skyss av kamerater eller voksne da jeg ikke kjenner noen andre fra min by som har tenkt seg til TG (liten by... kanskje bare et titall personer totalt som vet om TG)
Går det greit å ta tog, med masse pikkpakk (bag, diger boks om jeg får skaffet det, som jeg skal ha datamaskinen i) over 30 mil?

Eller er det beste alternativet å sitte på med noen, siden det er så jævli mye jeg bør ha med meg.

Jeg liker å være forberedt...

[Om det er noe jeg har spurt om som har blitt svart på tidligere i denne tråden, må jeg bare unnskylde. Har ikke tid til å lese 6 sider med innlegg akkurat nå.]

NOTE: Jeg vil ikke ha "Google is your friend" eller lignende tilbakemeldinger, takk. :L
Sist endret av WriteXRiot; 27. august 2011 kl. 13:10.