Tråd: Rap/hip-hop
View Single Post
Sitat av Kyrios Vis innlegg
La meg bare si deg en ting, INGEN av de sangene du linka til er noe bedre en 50 cent jeg kan si noen sanger som er mye bedre en de du linka til og når du sammen ligner 50 cent og lil wayne så gjør du en stor STOR feil altså. Lil wayne er ikke vært å høre på, men hvor mye 50 cent har du hørt så du kan sammen ligne de? Ikke snakk om rap vis ikke du vet hva rap er eller ikke sammen lign 50 cent og lil wayne vis ikke du har hørt på 50 cent før, OK?
Vis hele sitatet...
Det var da forferdelig til hvor fanboy du var.

50 VAR hot engang i tiden, sånn ca rundt get rich or die trying og med første g-unit skiva..

Nå er han faen søppel.

Sitat av tjobo Vis innlegg
Kyrios, 50 cent er kommersiel hiphop, å ligner ikke grisen! Sammenligne 50 cent å lil wayne? Nei du kan faktisk ikke det, cuz lil wayne is still shining cunt..
Vis hele sitatet...
Nå er nå Lil Wayne ganske så komers han også..

Sitat av Kyrios Vis innlegg
Hmm? Ræppe? hva er det? rn'b? hva er det? 50 bucks? hvem er det? tror nok ikke du vet hva du snakker om her, så bare la vær å skrive her og gjør oss en tjeneste
Vis hele sitatet...
Hva om du roer ned på "jeg har rett og er allvitende innefor dette temaet" holdninga di? det lyser bare så altfor godt gjennom at du er en fanboy som ikke har innsikt i sjangeren..

Sitat av Kyrios Vis innlegg
Veldig kul sang ja.

50 cent- many man
50 cent- Window shopper
rick ross feat akon- cross that line
2pac - ghetto gospel
obie trice feat akon- snitch
det er noen sanger i værtfall, noen av mine favoritter. Dere finner dem på spotify eller youtube
Vis hele sitatet...
Mye av dette er faktisk rnb-trash.. keep it real dawg :P

Sitat av kosepaa Vis innlegg
The Notorious B.I.G. - Juicy
The Notorious B.I.G. - Hypnotize
Big Punisher ft. Joe - Still a player
Dead Prez - Hip Hop
Xzibit - Alkaholik
Mobb Deep - Shook Ones, Part II

Det er jo så utrolig mye bra. Hvertfall fra 80- og 90-tallet.
Vis hele sitatet...
Shook one's er helt fantastisk <3

Mobb deep har netopp releasa noe nye greier som er bra som faen foresten