View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sargasm Vis innlegg
Og deeer mistet du meg, selfølgelig burde man ta ansvar når man har sex, men burde da for faen ta et minst like stort ansvar når det kommer til å ta en vurdering om det er lurt å sette en unge til verden med en man ikke har planlagt det med..
Vis hele sitatet...
Hva mener du? Det ansvaret skal man først og fremst ta når man har sex. Det må damene også bli med på men med karer som insisterer på å få kjøre uten dong og klager over hvor kjedelig det er med så kan man ikke klandre jenta for å si ja greit når hun er forelska, vil tilfredstille, og presses til å ikke mase mer om kondom bruk. Har faktisk vært med damer som har sagt det var en lettelse at jeg tok på kondom på eget insj. Og abort eller angrepille er ikke bare som å ta paracet, det er en ganske vanskelig og potensielt helsefarlig avgjørelse fysisk og psykisk det skjønner vel alle selvom vi ikke har livmor . Man kan bli gravid 4-5 dager én gang ila av måneden og det er ikke lett å ha styr på såvidt jeg har skjønt. Men i forbindelse med abortdebatten som var i nyhetene i sommer betyr grensa for abort at man har fire til seks uker uteblitt mensen, noe som ikke er uvanlig i en ikke-gravid kropp heller. Kjenner ei som hadde så uregelmessig mens til vanlig at hun ikke mistenkte graviditet før det hadde gått 5 måneder og hva gjør man da a tenker du?