Tråd: Sex på MDMA
View Single Post
Wow mye bra svar! og takk for det !
Vil bare si først. Dette var IKKE grunnen til at det blei slutt..Det var mange gode grunner til det.
Jeg aksepterte det veldig kjapt fordi hun var good (den gang) det gikk tre år, det var mye til grunne for ett brudd her.
svaret jeg trengte var første svar fra fofi. Jeg takker masse for dere som også svarer, jeg trenger ingen veiledning i livet. råd etc. men takk uansett for dedikasjon. mye wise.
Nysgjerrigheten og uvitenheten trigger.. Jeg aner ikke hvordan det er, relasjonen man bygger, båndet, følelsen etc. orgamse etc er null stress.. jeg har lett henne møte to ekser og jeg bryr meg fint lite..og hva hun har tidligere i sitt sex liv, er fortid. jeg har mine ting også.
men jeg kan absolutt ikke relatere til de følelsene etc. Så den tanken er beyond my feels.
Jeg kan ærlig inrømme at det kanskje er noe idiotisk og barnslig..tråden altså..men igjen jeg var ganske langt nede da jeg skrev den.

takk for forståelse. Ut ifra dere som har hatt opplevelsen, har jeg bestemt for å ta ett dypdykk i det. Rett og slett prate med henne uten filter nå som vi ikke er sammen lenger. Jeg er ikke interessert i å leve i en illusjon av oppfatninger livet ut. Ett åpent og genuint forhold er hva jeg er utkikk etter, jeg sier alt mitt, hun sier alt sitt. uten fuck ups. we did, jeg hadde problemer med den ene tingen fordi jeg ikke viste noen ting om det. men nå er jeg litt klokere og vet hvor jeg skal tråkke