View Single Post
Sitat av korkdal Vis innlegg
Hvorfor vil du ikke poste kildene? Er det fordi det ikke finnes troverdige kilder? Det gjorde det feks ikke på det første utsagnet ditt.
Vis hele sitatet...
Postet en hel haug med linker i neste innlegg, men det ble slettet. Trolig pga et sitat jeg tok med med et nokså rabiat personangrep. Men seriøst, et enkelt google-søk er nok til å se at han har en lang historie med å strø om seg med rasistiske og misogyne utsagn. Jeg tror faktisk ikke så mange er uenig i det, spørsmålet er vel mer hvor nøye man synes der er. Noen synes også det er et "friskt pust" at han ikke er pk. Han sanker jo stemmer på det.

Jeg tror faktisk ikke Trump er rasist, og i alle fall ikke nazist. Det ville innebære en ideologi. Jeg tror ikke han har noen ideologi, eller knapt noen mening om noe annet enn sin egen fortreffelighet. Som nevnt før så kan han knapt snakke i et minutt uten å motsi seg selv. Så hva han egentlig mener om rasisme vet jeg ikke. Jeg tror bare han ikke har noen hemninger for hva grums han er villig til å spille på for å få stemmer.

Jeg mener oppriktig at republikanske presidenter generelt har fått ufortjent mye pepper og latterliggjøring her til lands. Men med denne fyren er det faktisk vanskelig å ta for hardt i.

PS: Angående det første utsagnet du sikter til, har Trump i ettertid bekreftet at sitatet fra boka sannsynligvis stemmer. Tror du finner det i en av vidarlos linker over her.
Sist endret av entropi; 26. juli 2016 kl. 10:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.