View Single Post
Jeg synes det er rasistisk å si at svarte folk er late (they can't help it, it's their nature), å beskrive det som "passionate" når tilhengere banker opp latinos på gata i hans navn, å si at jøder ikke stemmer på ham fordi de kun vil ha politikere som kan kjøpes og kontrolleres, etc etc etc.

Jeg synes det er misogynt å insinuerere at debattmotstandere har mensen, påstå at ansatte burde tåle sextrakassering fra sjefen fordi han har hjulpet dem i karrieren, og bruke utseendet til kvinner mot dem når de melder toppolitikere for voldtekt og seksuell utytting.

Jeg synes at å foreslå å registrere alle muslimer i et register (siden man ikke kan måle "muslimitet" er det nærliggende at det må gå på etnisk opphav) ligner litt på å registrere alle jøder i et register.

Du kommer sikkert til å be om kilder nå, men du klarer nok å google selv. Hvis du ikke foretrekker ditt eget ekkokammer, da.

Det er spesielt å anta at alle som er uenig med deg er papegøyer som ikke kan tenke. Det fremstår nesten som at du er en smule forutinntatt selv.
Sist endret av entropi; 25. juli 2016 kl. 18:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.