View Single Post
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
belisarius:
Det er noen ting her jeg ikke skjønner...
Du har sagt, at du heier på Donald Trump, bl.a. fordi Hillary Clinton bevist lyver.
Det er ingen her (etter det jeg har sett), som har benektet at Hillary drar en løgn i ny og ned.
Men hun klarer nå iallfall, og åpne kjeften sin uten å lyve. Det er noe, som så og si ikke kan sies om Donald. Jeg har aldri sett en "seriøs" politiker lyve så mye som han! De jeg kommer på, som har løyet mer, er slike som Idi Amin, Josef Stalin, Saddam Hussein, Adolf Hitler, Pol Pot og det er sikkert noen flere. Men jeg vil da ikke kalle disse seriøse politikere!..

Altså det du sier: Jeg vil ikke ha A, fordi A gjør X. Men jeg vil ha B, fordi B gjør X Z ganger mere. Der Z > 3.
Og det samme kan vel sies når det gjelder innvandringspolitikk og "rase"politikk.

Er det jeg som er dum, som ikke ser logikken i dette?..

Eller er det en feil i din logikk her?..

Eller kanskje du heier fram den på den ytterste høyre fløy uansett?

For jeg håper du er klar over, at det er nesten noen skumle likheter mellom Donald og Adolf? Både når det gjelder retorikk, og omstendighetene omkring valget.
Og begge var/er flinke til å finne syndebukker, for samfunnet problemer!..
Vis hele sitatet...
Trump har kommet med overdrivelser. Han har sagt ting, og så trukket det tilbake eller til og med sagt at han aldri sa det i utgangspunktet. Jeg legger ikke skjul på det.

Forskjellen er kanskje at Hillary løgner er større og mer skadelige for det amerikanske samfunnet.

Trump har såvidt jeg vet ikke kommet med noen større løgner foreløbig.

Jeg unnskylder Trump litt her siden han er jaktet på av et samlet pressekorps som analyserer og river fra hverandre alt han har sagt offentlig siden han først ble en mediepersonlighet på 80-tallet.