View Single Post
Sitat av belisarius Vis innlegg
Jeg har ikke sagt at folk her støtter henne, men norsk MSM støtter henne. Hun har oppimot 50% støtte i USA.
Vis hele sitatet...
I et valg mellom henne og Trump. Det betyr ikke at de synes at hun er den optimale presidentkandidat.

Sitat av belisarius Vis innlegg
Hun er en løgner …
Vis hele sitatet...
Og det er ikke Trump? Han klarer jo ikke å åpne kjeften uten å si noe som er A) galt som følge av å være ufattelig uopplyst, B) galt som følge av å være ren og skjær løgn eller C) begge deler. Selv ghost writeren for boka hans angrer som en hund og kaller Trump en sosiopat som ikke føler det minste behov for konvergens mellom påstander og virkelighet.

Sitat av belisarius Vis innlegg
Akkurat hva er det Trump står for som vil føre verden og USA ut i et større uføre enn det Hillary står for?

Savner et klart og overbevisende svar på det.
Vis hele sitatet...
Jeg har nevnt noen før, men kan nevne flere: Han skal gjøre enorme skattekutt samtidig som han skal fjerne underskuddet i statsbudsjettet – mens eksperter fra begge sier av politikken sier at skattekuttet vil medføre et ytterligere underskudd på ti tusen milliarder dollar i løpet av de neste ti år. Han har sagt han skal prute på nasjonalgjelda – noe som medførte en kollektiv facepalm hos verdens økonomer kraftig nok til å slå ut på Richters skala. Han har sagt at USA ikke nødvendigvis vil forsvare NATO-land som blir angrepet. Han har sagt han ikke egentlig hadde brydd seg så mye om Nord-Korea hadde angrepet Japan med atomvåpen ("If they do, they do. Good luck, enjoy yourself, folks."). Han sa rett ut, på video, at flere land, som Japan og Sør-Korea og kanskje til og med Saudi Arabia, burde ha atomvåpen. Så sa han at det har han aldri sagt. Altså, jeg kunne fortsatt i timesvis.