View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Tull.
Det er ingen her inne som har sagt noe pent om Hillary Clinton. Ingen liker henne. Hun har marginalt mindre karisma enn tunneledderkopper. Hun er totalt blotta for troverdighet, og hun har en mildt sagt frynsete historie fra vervene hun har innehatt. Hun er helt enkelt en dårlig politiker. Problemet er bare at Trump er enda verre. Han er mye rart, men politiker er han definitvt ikke.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke sagt at folk her støtter henne, men norsk MSM støtter henne. Hun har oppimot 50% støtte i USA.

Poenget mitt er at folk støtter en person som har en del svin på skogen.

Hun er en løgner, og hun har ført en politikk som statssekretær som har destabilisert Midtøsten og Europa.

Hun nører opp under raseopptøyene i USA ved å spille på "white guilt".

Du sier valget er mellom pest og kolera. I mine øyne er Hillary værst.

Det er helt riktig at med Clinton bak roret vet vi at vi kommer til å få mer av det samme: Mer overvåkning, mindre demokrati, mer makt samlet på færre hender og mer av den skadelige utenrikspolitikken. Det vil selvsagt gå lukt til helvete om Clinton blir president. Men dette valget handler ikke om, men hvor fort det kommer til å gå til helvete. Og der Clinten tydeligvis har fjerna bremsene på sykkelen sin, så stiller Trump i kondomdrakt med sørstatsflagget, rakettdrevne rulleskøyter og jetpack uten haleror. Dette valget handler om skadebegrensning. Begge kandidater er grusomme, men Trump er også opplagt den verste. Og vi aner ikke hva han kommer til å finne på. Trump er en spektakulært dårlig presidentkandidat. Men han er i det minste spektakulær, og for noen er det nok. Et konsept som ikanskje kan slå an i senga hos noen, men jeg velger 'kjedelig, kjip og forutsigbar' når det kommer til storpolitikk.
Vis hele sitatet...
Akkurat hva er det Trump står for som vil føre verden og USA ut i et større uføre enn det Hillary står for?

Savner et klart og overbevisende svar på det.

Skjønner at folk har forskjellige politiske oppfatninger, men hvorfor er det å tro på Trumps politiske løsninger illegitimt og på grensen til rasisme og for noen, nazisme?