View Single Post
Integrert
kaan921's Avatar
Trådstarter
429
Skal ta med meg det med Frelsesarmeen! Visste ikke at de hadde en slik tjeneste. Jeg har alltid lett etter en organisasjon som jobber med mennesker som er forsvunnet, men har ikke klart å komme til noen enda.

Han er 55 år og tror det er ganske liten sannsynlighet at han har blitt radikalisert. Samtidig kan han vel ikke ta fly til Syria dersom han har meldt av sitt statsborgerskap?

Mange har påstått at han har vært innblandet i narkosalgmiljøer, men det vet vi ikke enda. Hans opprinnelige navn ved fødsel er annerledes enn det som stod på det tyske statsborgerskapet, som gjør saken enda vanskeligere.

Hvis noen er flinke med Tyskland og slike ting; hva har han mulighet til å gjøre etter å avmelde sitt statsborgerskap? Er det mulighet for å reise et sted og søke om et nytt? Det ville vært enklere for han om han hadde hatt et tysk statsborgerskap for så deretter søke til et italiensk eller fra Kosovo.

Dette er så vanskelig, på veldig mange måter. Ingen hjelp noen sted, og ingen tegn. Fullstendig borte.

Når jeg søker navnet hans på google med "deustchland" etterpå i søkefeltet, kommer det "Noen søkeresultater kan ha blitt fjernet i henhold til europeiske lover om databeskyttelse." Kan han ha slettet informasjon om seg selv?
Sist endret av kaan921; 5. mars 2016 kl. 21:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.