View Single Post
Da jeg var 9 år gammel så ble jeg kidnappet i utlandet. Jeg var med faren min et sted i Europa pg lekte på lekeplassen. De knabbete bare med og rett inn i en taxi. De de hadde finlandshetter på, og set lå en sånn svær machete kniv ved brekket. Fikk beskjed om å holde kjeft hele bilturen. De ga meg mat og is, til jeg bli kjørt til en leilighet. Der bodde en gammel dame som skulle passe på meg. Jeg snakket flytende spansk, selvom jeg var norsk, men det visste ikke de. Bodde der i kanskje 2-3 uker før jeg ble sluppet løs. Var overalt på nyheter, helikoptre, hunpatruljer LG ettersøkning på tv. De krevde penger av pappa som han selvfølgelig betalte. Så kjørte vi bil kanskje en times tid tid før jeg ble sluppet ut av bilen med beskjedne « call the police and say you are the chilsd they are looking for». Tok tak i den første personen jeg så og fortalte hvem jeg var. Ble gjenforent med pappa på politistasjonen etter et kort avhør om hvordan gjerningsmennene så ut, tegninging av hun dama som passet på meg osv. alt gikk bra med meg. De var veldig snille mot meg til tross for situasjonen jeg befant meg i. Jeg bodde kun med faren min fra jeg ble født, og året etter dette skjedde, døde pappa av kreft. Og siden han var norsk, fikk pappa palativ behandling på Ullevaal sykehus før han døde. Men det er sånn jeg kom til Norge. Sprøtt hvordan livet fungerer.. og for de som lurer, så ble tre menn arrestert for kidnappingen. Pengene fant dem aldri igjen. Men jeg lever godt nå, og kan skrive på freak! Det er da noe!✌️