View Single Post
New generation
colakork's Avatar
925
Hadde spist kebab kveldsmat med en venn, det var fin stemning mens vi gikk igjennom min lille by, vi storkoste oss med hverandres selskap og følte ingen fare. Vi var frie ungdommer uten hat eller frykt.

Så går vi igjennom "hengeområdet" i byen og prater om spill og virkelig bare chiller som ungdommer skal. En fyr som visste om meg roper navnet mitt og sier "kom hit da!" - sup liksom, alt var chill.

Jeg kommer bort og er som sagt i godt humør, mett og klar for å stikke hjem sånn meg og sagt kompis kan spille duo på LoL. Vaktmodus er ikke-eksisterende.

I dét jeg skal svare denne bekjente, så tar han å smekker meg til med full kraft, sånn at synet kobler ut et lite sekund. Såpass jeg ikke vet om han slappet 1 eller 2 ganger.

Jeg blir sur seff. Og adrenalin slår seg på. Jeg spør hvafaen? Han har ikke svar. Jeg så dum jeg er sier vi skal gå bort der det ikke er kamera sånn vi kan prate ferdig der.

Vi kommer rundt hjørnet, han gir meg distanse så jeg tror han har en viss grad av respekt så jeg snur meg 180grader for å gi jakke og ring til kompis.

Kompisen min skriker navnet mitt med høyeste makt i det jeg gir han jakken også BOMM jeg er bevisstløs, fyren denga meg til i bakhodet, og hadde visst rundt 10kompiser i byen som hadde fått med seg vi gikk til u-overvåket sted.

Våkner opp og spretter opp på beina igjen uten å fatte mye, adrenalin er i fullmodus. De neste sekundene tar jeg imot slag og spark fra flere forskjellige personer, heldigvis føler du null når du har adrenalin så jeg tyr til å blokkere slag med pannen min fordi det rett og slett kommer såpass mange slag fra så mange forskjellige vinkler.

Det ender med at en sinnsyk fyr som kjente dama mi på den tiden kommer å skremmer vekk folka.

Så på vei hjem etter alt dette finner slap fyren meg igjen og sier ifra om at hvis jeg anmelder, så skal han voldta meg med en kongle. (ja) mens en kompis som holder på en kniv brøler "DU FUCKE IKJE MED BROREN MIN"

Jeg anmeldte han neste dag
-Saken ble seff henlagt og jeg har sett på politi som mafia og innvandrere flest som søppel siden. Dessverre.