View Single Post
Hvor lenge leve med likegyldighet? Nesj... Det er litt hva du gjør det til selv. Du må sørge for å gi hverdagene mening, for det er de det er flest av. Meningsfull jobb, samboer og barn, og litt ellers kjipe A4 tanker.

Var på kjøret på makka i 2 år, røyka daglig fra morgen til kveld i 4 år (bøtta sto oppå en krakk rett ved siden av senga faktisk), og ellers pillenarkoman hos min slepphendte lege. Fikk både Valium, Zolpidem/Stilnoct, Lyrica og Paralgin Forte (50-pakk), bare jeg sendte han melding.

Jeg sa akkurat som deg faktisk, at det føles ut som en ordentlig kjærlighetssorg. Du har mistet noe du ikke kan erstatte.

Du kommer til å føle på lykke, men det tar visstnok minst 2 år uten noen preparater, før hjernens "stier" blir gjengrodde. Altså at dine mønstre blir "friske" og nye igjen. Lærte det på rehab gjennom 6 måneder, av en relativt anerkjent psykolog og hjerneforsker.

Det med å dele en joint og vin over middagen med en samboer flere ganger hver uke er som du sier, en fantasi uten rot i det virkelige liv. Kanskje på lørdag, men aldri ellers.