View Single Post
Mentalmelt, skryt for denne! Godt jobba

Sitat av Natz Vis innlegg
Flotte greier, Mentalement. Et vellfortjent KP



Mener å ha lest en tripp-rapport her på nFF om en som rullet tørket flein å rullet en joint. Som tydeligvis hadde "bad'a"
Vis hele sitatet...
Det finnes mange som hevder de har fått effekt av og røyke psilocybin innholdig sopp, om de har opplevd en placebo eller ikke kan jeg ikke uttale meg om. Effekten skal ihvertfall være kraftig nedsatt i forhold til oralt inntak. Det jeg dog vet er at man kan oppnå effekt av og røyke rød fluesopp. Har personlig ikke prøvd og røyke sopp før, men har lest boka linket under.

Dette er fra erowid-mushrooms:
There continues to be controversy around whether or not smoking psilocybin/psilocin containing mushrooms can produce a psychoactive effect. On the one side, are those who claim to have tried it and experienced effects. On the other are those who state that psilocybin and psilocin break down at low enough temperatures that a flame would destroy them, as well as those who have tried this method and experienced no effects.

There is some hypothesis that the issue results from Carlos Castaneda's descriptions, in The Teachings of Don Juan, of a smoking blend used by his teacher. Castaneda describes a blend of 5 plants, including sage and dried, powdered psilocybe mushrooms...the other 3 plants are not identified.

We have received a few experience reports from those who have tried this method.

Smoked Mushrooms Experience Reports

See also: Smoking Amanitas

Edit: Jeg tviler ikke på røykemyten, men kanskje du skulle legge til en kilde som backer opp det. Fordi det er mange som påstår de har fått effekt av å røyke.
Sist endret av felix_poker; 13. oktober 2010 kl. 14:57.