View Single Post
Har i noen måneder selvmedisinert med legeamfetamin grunnet adhd.
Grunnet stadig tørke på tilgangen til dex amf bestemte jeg meg for og kjøpe litt gate søppel.

Første runde var litt under 1 gram med noe som virkelig smakte narkoman, og jeg dro ca halve opp i nesa den kvelden. Måtte jo så klart prøve rus varianten en gang også, men det ble ikke så mye rus. Klarte ikke å konsentrere og jobbe som jeg pleier, men lå ikke å stirret på tv boksen som vanlig heller. Sovnet senere uten problemer.

Til frokost dagen derpå ble det to linere før jobb som innebar mye kjøring og korte møter med ukjente og bekjente utover dagen. Jeg vil tippe at det ble ca 02-03 gram.
Den dagen er en av de bedre jeg har hatt i hele mitt liv, jeg følte meg ikke ruset, men jeg var i et absolutt perfekt humør hele dagen å spurte meg selv stadig vekk om dette var speeden eller om jeg bare hadde en god dag.

Det var nok ikke speeden, men det var nok heller ikke en god dag. Det var nok meth.

Jeg kommer ikke til å kjøpe meth igjen, så fremt jeg ikke får feil varer igjen, siden jeg ikke er ute etter rus.
Men jeg hadde en god opplevelse.