View Single Post
Hold dere unna meth sier jeg bare....
Dette hendte for en del år tilbake.. (4-5 år siden) Jeg solgte litt meth på den tiden, ung og dum.
Vandeligvis solgte jeg bare hasj, men han jeg hentet fra solgte også meth.
Å lot meg prøve selge 10 g for han..
Det endte med atter jeg snortet et par grammere med en kompis på en 4-5 dager. Husker ikke helt nøyaktig..
Sov ikke et eneste minutt og spiste ekstremt lite på 2 uker...(Utrolig atter jeg fortsatt lever, jeg så ut som et lik)
Kan med hånda på hjertet si atter det var min verste opplevelse.
Det startet med atter jeg begynte å ta bilder av møblene i huset.
På det ene bildet av skapet så jeg et gjenferd i skapdøren....
Etter det gikk det over til spøkelsesjakt.. Jeg begynte og tro atter jeg kunne se den døde verden gjennom en kamera linse. Så gikk rundt og tok bilder av alt mulig og prøvde overbevise venner og familie om atter det er gjenferd på bildene.... Så var det knaggen på rommet mitt. Det hang 2 jakker der, de hang etter hetta. Men i synet mitt trodde jeg det var 2 spøkelser uten underkropp. Men jeg så ansiktet dems i hetta og armene. Overkroppen bare dinglet rundt.. Trodde de visket og snakket om meg. Så atter de tittet bort på meg. Noen sammenrulla sokker trodde jeg var en giga rotte.. Hadde til og med noia for og runke siden jeg trodde jeg ble sett på. Når jeg så meg i speilet trodde jeg atter jeg kunne se 100 år tilbake akkurat der jeg sto. Jeg kunne se fortiden i speilet.. Til slutt tok en kompis meg hjem til han, siden jeg tydeligvis var helt ute av kontroll haha. Når jeg var hos han, så var det såpass ekstremt atter jeg så ånder fly rundt i rommet, de angrep meg og fløy gjennom kroppen min.. Jeg sov seriøst ikke et eneste minutt på 1-2 uker. Når jeg kom til kompisen min, så fyrte han en del bong trekk på meg, helt til jeg klarte og pæse.... Kunne se de fucka åndene på bildene i lang lang tid framover. Så det gikk kraftig på hjernen for og si det sånn.. Aldri vært borte i noe så intenst. Havnet helt inn i trippen så klarte ikke skille virkelighet fra trip.. Etter den forferdelige opplevelsen der rører jeg ikke noe som er kjemisk..
Hold dere unna det søppelet folkens