Tråd: Groguide
View Single Post
Moret:

"Bakterier og råte er også faktorer i hydrogrows. Bakterier finnes OVERALT, uavhengig om du dyrker i vann eller jord. Jeg kan heller ikke se hva galt de bakterierne skulle gjort....
Råte kan du lett få ved hydrogrow også. Hvor har du lært at hydrosystemer er fri for råte og bakterier? Fra andre nettsteder der de bruker disse systemene. Du har mye mindre sjans for den slags enn hva du har i jord.

"I helvete så dyre frø! Var det 1000,- for 10 frø du sa det var? ja det stemmer. og nettsiden finner du her:
http://www.thseeds.com/index.html

"1. Hvorfor gidder du å lage en ny tråd om dette? Spesielt med tanke på at denne tråden finnes? " fordi ingen gjør det likt og fordi jeg
trodde at andre kunne ha interesse av hvordan jeg gjør det.

"2. Herregud mann, skaff deg litt struktur i innleggene. Det er mye rot, dårlige setninger og forferdelige linjeskift. Okay hva bør jeg forandre på ? hvordan
kan jeg gjøre det bedre ?

"Om du vil lage en dyrkelogg hadde det vært fett i en egen tråd, men generell weedgrow-prat/spørsmål..?" jeg prøvde på det men den blei flyttet.
hviste ikke helt hvor den skulle lages hen.

"3. Hvor gammel er du? Sorry hvis jeg virker overstadig negativ, men du virker forholdsvis ung. Er dette noe du faktisk har modenhet nok til å forstå alvoret av om Onkel Blå skulle banket på døre?" Jeg er 42 år. anser meg
selv som moden nok til å prøve dette ja. Onkel blå er det ingen fare med
så lenge jeg ikke annonserer om det.

"4. Hvilket hydrosystem har du tenkt til å kjøre? Drip, wick, water culture eller kanskje aeroponic?" tenkte jeg skulle prøve meg på ebb flow system.