View Single Post
Silkeveien's Avatar
Trådstarter
14
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Slike ting skal du aldri bagatellisere på den måten du har gjort i denne tråden. Du skal alltid umiddelbart kontakte legevakt. Etter det, så kan du spørre her.

Fint at det gikk bra denne gangen.
Vis hele sitatet...
Ja du sier noe der, var vel heller jeg som ikke tenkte veldig langt akk der og da dessverre (var vel også ikke ved mine fulle fem akkurat) så regna vel kanskje med at det ikke var noe verre enn ett bomskudd ellerno i den duren, da det ikke så veldig alvorlig ut.

men ja når jeg tenker over det nå så kunne det jo faktisk gått veldig galt, så er d selvfølgelig fort gjort og være etterpå klok, spesielt med litt i systemet...

spurte jo her forsåvidt for sikkerhets skyld men burde nokk absolutt vært mer bekymret ja, så beklager og takk for alle svar, jeg ringte ihvertfall fortere en jeg hadde gjort uten dere

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om jeg forstår deg riktig så har jeg opplevd noe veldig likt som deg en gang tror jeg, fikk en skikkelig «knute» på åra litt over stikk stedet. Hva det var aner jeg ikke, men jeg hadde vel akkurat fått liv i den åra igjen så jeg fortsatte og bruke den hyppig videre uten og stresse mere med det. For min del gikk det over etter en ukes tid. Skal dog sies jeg var på et sted hvor jeg ga f i om det endte med amputasjon eller død da.
Det kan jo ikke være et sunnhetstegn at årer knyter/klumper seg, hadde det hendt meg idag ville jeg fått sjekka det for sikkerhets skyld
Vis hele sitatet...
yes det blir nok en tur til legen uansett for og sjekke opp litt diverse etter mye forskjellig dritt jeg har utsatt kroppen for, er jo så mye drit man kan ha dratt på seg eller på vei til og få osv etter forskjellige stoffer og inntaksmåter, for og ikke snakke om nåla :P
Sist endret av Silkeveien; 30. juli 2021 kl. 16:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.