View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Ta på vei, hvor har du det fra? Fremstår jeg ukontrollert emosjonell på noe vis?

Poenget mitt er at om det blir ord mot ord når denne historien kommer ut, så kan konsekvensene fort bli mye verre for Pedo-Per enn Runke-Ronny. Nei, det er ingenting som tilsier at sjefen er pedo, men det blir fort word on the street. Jeg tenker altså at sjefen burde ha minst like lite lyst som guttungen til å la dette bli en offentlig historie. Det kan være nok å minne ham forsiktig på det for å få ham til å droppe reaksjonene.

Ved nærmere ettertanke, hvis jeg var moren til Ronny og hadde fått den telefonen, så hadde jeg vurdert å ringe moren til sjefen og fortalt om hans oppførsel. Kunne vært gøy.
Vis hele sitatet...
Har jeg antydet at du fremstår ukontrollert emosjonell på noe vis?

Tenkte mere på nordlandskuken sin reaksjon blandt annet hvor han spør hva dette er for noe tull. Og den generelle gjentagelsen i de neste x antall postene om at det er normalt å dra laks. KAN jo tyde på at folk hang seg totalt opp i kjælenavnet hans i stede for hva jeg faktisk skreiv.

Da har vi jo akkurat samme poeng, det blir ord mot ord, men vi ser muligens to forskjellige utfall da du tror dette på en eller annen slags måte skal bli sjefens undergang mens jeg tror nok hans versjon er litt annerledes enn "jeg stirret på at han i 10 min". Men hvis folk har lyst til å henge seg opp i detaljer skal de få lov til det, men det får bli uten meg. Ikke noe stor sorg for min del, da dette er en av de mindre fruktbare diskusjonene uansett.