View Single Post
Professor
Trådstarter
782
Sitat av Kloakk Vis innlegg
høhø, snakk om øyet som ser.... Jeg har bodd på grim, tinnheia, og hellemyr. Bor nå på Birkeland og er vel like langt til kr.sand som grimstad. Vært ofte i arendal og har familie i lillesand.

Først, kr.sand, som by, er bare støgg som faen, rutenett uten "sjel" skitten, bråkete og alle bygningene er stein, kald og kjedelig. Med mindre man virkelig ønsker "bylivet" så er den en stor søppelfylling med lite å by på. Arendal er, kanskje litt bygd, men mye finere enn kr.sand noen sinne har vært, men liten, som du sier.

Lillesand, OMG, slapp, det tror jeg må være den kjipeste plassen jeg har oppholdt meg, ikke bare florerer det av middelklassen som tror de er overklassen, men det er døllt og kaldt med mindre du er vokst opp der og de deler løgnen om at de er mer enn de faktisk er, men folkene har reker og majones som hjernelake..Grøss og gru.

Og joda, arendal er kanskje ikke kjempespennende, men det er både penere, mer svaberg og hyggeligere mennesker enn i kr.sand hvor alle holder seg til seg og sine. Valla min fetter er døllt.

Alt i alt, sørlandet er lamt, de fleste elsker jesus eller seg selv, med mindre man har en jævla god grunn til å være her, så ville jeg anbefalt å finne en bedre plass å være ass
Vis hele sitatet...
Jeg har ingenting imot folk som elsker Jesus, det ser jeg på som et positivt avbrekk da alternativene er verre, dvs: hva jeg ikke tåler er hedninger som bare snakker om været og slike helt meningsløse ting, bare babbel, det samme hver dag. Skal du være gudsløs, så kan en i hvert fall prate om noe interessant, det mener jeg, da aksepterer jeg det helt og holdent, ja, da kan du til og med kalle deg satanist, og jeg vil synes det er flott, bare så lenge du har noe interessant å komme med. Det ville vært en fornøyelse å høre jesusprat kontra værmeldingen.


Men, Kloakk, hvilke steder i Norge anser du som bedre en sørlandet?

Men ja, jeg kan se for meg det du sier med reker og majones som hjernemasse, ja, det vil kunne bli uutholdelig i Lillesand hvis det er slik der. Hvis det er en gjeng med lavpanner som ikke har noe som helst interessant å komme med, men som tror de er adelig.

Og, hvor finner man mennesker som ikke enten elsker Jesus, eller en eller annen religiøs figur, ELLER seg selv? eller kollektivet? Jeg bor selv på et sted der det er lite religiøsitet, men her er det mest kollektivet som alle elsker, og som alle er knyttet sammen til via en felles navlestreng, det er helt forferdelig og uutholdelig, formelt og konvensjonelt, innestengt. Og jeg elsker ikke dette kollektivet, jeg hater det, jeg synes det er spy og piss. Så, for faen, da drar jeg heller til Sørlandet og elsker meg selv.

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg skal ikke begynne å elske meg selv, det er spy. Det jeg elsker er disse DMT-aliene og god hasj, tror du en slik livsinstillingen er forenelig med å bo på sørlandet?
Sist endret av Hans Høyhet; 14. juli 2021 kl. 23:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.