View Single Post
Vet ikke om dette er til noen hjelp, og du trenger ikke svare på noe av dette hvis ikke du vil, men føler du det er en slags kløft mellom dere personlighetsmessig? Jeg har alltid hatt et veldig godt forhold til familien på morsida, men jeg husker godt da jeg begynte å forandre meg som følge av ungdom og dannelse av egne meninger og sånn så var det flere år jeg følte vi ikke lengre var på samme planet. Det tok ytterligere noen år før jeg innså at jeg fikk ganske mye positive gjenklang ved å spille på trekk som like fullt var meg, men som passer seg bedre i familiesammenheng. Turns out når jeg fikk tenkt meg om litt at jeg snarere var ganske lik dem like vel. det, i tillegg til at jeg er blitt voksen som dem gjør at nå kan jeg være meg selv fullt og helt der i gården innenfor visse rammer så klart. selv andre i en hvilken som helst familie har trekk og sider ved seg det er like greit man holder utenfor familien. Jeg tror trikset bare er å prøve seg fram. som sagt er jeg ikke 100% sikker på hvor jeg ville med det her, men det er mange veier til rom som de sier.