View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av 2pacolypse Vis innlegg
Blir som å si at vi er midtpunktet i galaxen. Og det er nesten like ille som å si jorda er flat. Har en haug av tilfeller som skjedde i mitt gamle hjem jeg ikke var alene om å oppleve. Men har verken opplevd noe før eller etter det huset, noe jeg er veldig glad for. Fikk aldri ro med å bo i det huset. Så om du ikke har erfart det så kan man ikke uttale seg noe om det. Blir som å si at ingen har vært på månen fordi du ikke har vært der selv.
Vis hele sitatet...
Nei, det er jo å snu ting på hovudet.

Om vi undersøker så vil vi fort innsjå at jorda ikkje er flat; det er trivielt å falsifisere hypotesen om flat jord. Det er tilsvarande trivielt å falsifisere at vi er midtpunktet i galaksen.

Det er altså galt, men samtidig ikkje eit heilt håpløst utgangspunkt.

Å derimot tru på ånder, spøkelser også viare... For det første er det ikkje falsifiserbart; du kan aldri motbevise at ting eksisterer. Ergo må nullhypotesa vere at det ikkje er eit reelt fenomen.

Viare så er det undersøkt. JRF utlovde ein million USD i ei årrekke for dei som kunne påvise paranormale fenomen. Ikkje forklare, kun påvise. Ingen kom forbi innleiande runder, og dei fleste trekte seg når dei innsåg at dei ikkje kunne bullshitte seg gjennom testen, men måtte møte konkrete krav.

Så kort sagt; ingenting tyder på at det er eit reelt fenomen. Motbevis det.

Sitat av TylerDurden777 Vis innlegg
Det meste er nok bare innbilning men kvantefysikk og parallelle univers og alt sånn mye man ikke vet og ikke alt vår primitive vitenskap vet
Vis hele sitatet...
Kva i kvantefysikken er det som tilseier at gjenferd er konsekvens av kvantefysikk?
Sist endret av vidarlo; 1. juli 2021 kl. 21:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.