View Single Post
Jeg tenker dere har to muligheter, noe stort sett alle elskverdig har nevnt allerede, men tenker bare å utdype litt.
Hvis dere vil bli mye fjernere men samtidig ha muligheten til å komme ned etter noen timer er bøttetrekk ideelt. Det kan dog bli for mye av det gode for enkelte og rusen som er dritsterk treffer deg som sprengstoff, kjekt å ha en sofa, seng eller lignende parat. Uff, å røyke bøtte dritings som folk har nevnt her fikk meg til å komme på et par kvelder hvor det føltes som om rommet bokstavelig talt snurra rundt, mista balansen flere ganger på vei til dass da jeg kom til det uunngåelige punktet hvor jeg måtte spy alle gangene.

Eller så kan man lage brownies etc, oppskrifter finnes over alt. Da vil rusen komme mer gradvis men har dere ikke prøvd dette før ville jeg ikke ha overdrevet. Følelsen fortoner seg som oftest mye mer psykedelisk, kan bli nokså heftig og man bør belage seg på å være fjern en veldig god stund, særlig hvis man ikke har vært borti oralt inntak av kannabis før.

Lykke til uansett, håper dere får det fett! Husk munch!
Sist endret av equimanthorn; 30. juni 2021 kl. 01:57.