View Single Post
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
312
Sitat av Stoner420 Vis innlegg
Haha, pleier alltid å poste anonymt, men glemte å gjøre det denne gangen. De vet allerede at jeg røyket mye i tenårene, men vil at de skal fortsette å tenke sånn, at det "kun var i tenårene" hvis du fatter.



Jeg er 22 år, bor hjemme for tiden pga jeg mistet jobben. Tingen er bare det at hvis foreldrene mine finner ut at jeg røyker igjen så blir jeg kastet ut, fikk en sterk advarsel sist gang de tok meg (flere år siden). De har visse forventninger til meg hvis jeg skal bo hjemme, særlig det å være rusfri, også litt derfor jeg måtte være hjemme så tidlig, for at jeg ikke skal risikere å vekke de på natten når de trenger søvn (da blir de ikke veldig glad).



Det gikk greit, foreldrene mine sov når jeg kom hjem, så ble ikke lagt merke til
Vis hele sitatet...
Har foreldrene dine satt et krav om at du skal være rusfri for og bo hjemme så synes jeg det høres rettferdig ut. Du fortjener og bli tatt da du viser dem kun dritt tilbake når du får bo hjemme hos de. Viser hvor lite du bryr deg om og bo hjemme dersom du ruser deg etter du har fått dette kravet