View Single Post
Dette skjedde faktisk i fjor, og det er veldig ulikt meg, en erfaren tripper som jeg er.

Så jeg og bestekompisen min tripper på FaceTime, vi hadde begge inntatt 4 gram flein her. Oppturen var smooth sailing og greier, men den soppen var potent som faen så plutselig begynte vi å trippe ganske hardt. Jeg må ha tolka og stuka litt der, for plutselig høres det ut som om han spyr og forsvinner inn på do. Han hikker egentlig bare. Han somler jo med sitt der inne og i mellomtida bryter tilfeldig nok forbindelsen, og jeg skjønner hvor langt ute jeg er, men jeg skjønner ikke at det jeg nå kommer til å gjøre var alt annet enn fornuftig før midt i akten.

Så siden han ikke svarer når jeg ringer opp med macen så tenker jeg at hey, jeg skrur av flight mode på tlf og prøver å ringe! Jeg pleier aldri å ha noe med tlf å gjøre i det hele tatt på trip en gang, men siden jeg har fått for meg at det har skjedd noe skjønner jeg at jeg må kontakte han pr tlf. Jeg klarer å Loke så mye at jeg deaktiverer telefonen min, og tenker at knappen som heter nødsituasjon vil løse problemet. Nummeret til snuten kommer så klart opp, og jeg tenker ja seif, de kan sikkert låse den opp for meg vøtt! Jeg ringer snuten, og midt i samtalen med en relativt forvirra politimann så skjønner jeg hva jeg holder på med, la på fort som faen og heldigvis kom kompis tilbake på FaceTime via Mac og det var bare og vente litt så kunne jeg låse opp telefonen igjen. Fy faen jeg følte meg bra løk, men skjønte kjapt at her måtte jeg bare le, og det ble på en måte ganske symbolsk for selve trippen. Min dumme handling og at jeg dreit meg ut såpass rensa meg skikkelig, det føltes på en eller annen måte befriende. Snuten har liksom alltid vært en gjennomgående skummel ting på tripping, nå faca jeg dem en dog ufrivillig. Dessuten så tenkte jeg at dette hørtes ut som en eller annen løk på Freak kunne ha gjort, og det er jo en historie som kan sies å være i dette forumets ånd så til de grader!