View Single Post
Sitat av Joey Vis innlegg
Hva mener du med at "man bør ha utviklet seg såpass i år 2010"?
Vis hele sitatet...
At når man har hatt såpass til sivilisasjon i 2010 år at man har telt år burde man ha blitt såpass moden at man ikke setter jihad på alle som ikke er enig med deg.

"Vi vestlige" skal tydeligvis dø fordi vi mener at ytringsfrihet er en bra ting og at flertallet ikke er muslimer.

Jeg vet ikke HVOR mange ganger jeg har hørt at "alle muslimer er ikke terrorister", og det er jeg enig i. Kanskje ekstremistene burde begynne å tenke litt sånn selv, at alle som bor i vestlige land er ikke anti-islam og at det faktisk er forskjell på oss som bor her også.

Hvis de absolutt føler for å drepe noen pga. en tegning synes jeg de kan dra hjem til h*n som tegnet tegningen og skyte h*n og bli ferdig med den saken.
Ikke putte en bombe i trusa, sette seg på et fly og drepe flere hundre uskyldige mennesker som ikke har noe med saken å gjøre.

Ikke at jeg oppfordrer til å drepe folk for en filleting som en tegning, mange som har laget grovere tegninger av meg enn av Muhammed, men jeg har ikke drept dem av den grunn. Da er det faktisk en personlig fornærmelse, og ikke en fornærmelse av en person som har vært død lenger enn noen faktisk kan huske.
Sist endret av drittunge; 16. januar 2010 kl. 19:54.