View Single Post
Har røyket litt hasj og to typer strains til nå.
Aldri fått noe bra funk av hasj.
Mountain kush og snoops dream.
Mountain kush luktet særdeles mye sterkere enn snoops dream.
Røyket 0.8-1.5g ( vi trengte nok ikke så mye egentlig) mountain kush med 1 kompis på kraftig ritalin nedtur, fikk en helt ekstrem «lagg», helt borte noen sekunder, litt bevisst osv. Av og på kort sagt, til den grad at det var ukomfortabelt, ( var in public + at jeg hater å ikke ha kontroll på leg selv) kunne heller ikke føle store deler av kroppen min, har kaldt denne type weed for heroinkush til nå haha.


Snoops dream delte jeg og 2 kompiser 1 joint på rundt 0.5 g og det hitta minst like hardt, det var under trygge og komtrollerte tilstander og var ikke in public så trolig derfor det endte som det gjorde, begge kompisene mine fikk helt sativa high selvom dette var 60/40 indica, vet ikke hva som skjedde med dem men jeg pæsa rett ut på sofaen med bob marley lista, den «laggen» jeg nevnte tidligere, samt at jeg ikke kjente kroppen i det hele tatt, samme følelse som «heroinkush», er dette kanskje vanlig for meget potente indica strains? «Begge var 15-25% THC» etter kanskje 10-20 min (føltes ut som en time) gikk jeg opp og sovna. Alt i alt da, så har lukt ikke såå mye å si