View Single Post
Deilig å lese utifra andre folks perspektiver her. det har blitt sagt flere ganger før i denne tråden også, men det er godt å vite at vi alle er i dette sammen om ikke annet. Godt å vite at folk som ikke forstår alvoret eller dyrker sitt eget ego med rett og slett å drite i myndighetenes råd og folks ved og vel får på pukkelen så det synger samtidig som folk anerkjenner at det må være lov å klage bittelitt.

Selv er jeg på mine eldre år blitt en litt introvert type så har det relativt greit i leiligheten min for øyeblikket, med kjøleskapet fullt av mat og plenty å drikke på. Ikke har jeg brukt noen form for rus siden dette starta heller så det skal være digg å få litt Ketamin på døra i natt av en sann venn i nøden, for tross i det jeg nettopp sa er det et eller annet trykkende ved hele stemningen som er nå som jeg merker kan begynne å tære på meg etter hvert. Det er vel baksiden med å ha hatt så mange friheter som vi nordmenn har hatt i hele min levetid og lenge før det. Jeg gleder meg til den dagen dette er over, i hvert fall de strengeste tiltakene i hvert fall, selvom jeg er forberedt på at det kan ta tid og jeg skal ærlig innrømme at jeg ser for meg at ting kan gå skikkelig i dass. Pesimisten i meg har virkelig fått en oppblomstring, og det faktum at jeg i tillegg driver og krangler med Nav om rettigheter og ting jeg skulle ha hatt for lenge siden, sikker inntekt osv så jeg kan betale husleie osv gjør ikke situasjonen bedre, en dog jeg er fullt klar over at det er en filleting i forhold til tilstander andre steder i verden. USAs helsevesen biter dem i ræva nå, det samme med Italia og Spania og den alvorlige sykdomssituasjonen der og en verden som generelt er inne i et skrikende mørke. Det skal bli abnormt digg å gi folk en klem igjen, tenker jeg. Det savna jeg faktisk mer enn jeg hadde trodd!