View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Da stopper vi der, i alle fall inntil videre. Nå har vi kommet til det punktet der alt som er verdt å si har blit sagt mange ganger. Hvorvidt hovedpersonen lander på beina, og i så fall, hvor rent nedslag det blir - det får bli opp til ham.

Det eneste som i alle fall er krystallklart i denne stund er at Tøffetom hverken angrer eller akter å legge om kursen. Det er et valg jeg respekterer.

Jeg tror kanskje alle involverte i denne diskursen kan ha godt av å lese noen kloke ord av en av forumets favorittdiktere - forøvrig en annen plaget mann med omfattende rusmisbruk:
Ikke spesielt lystig lesning, men man skal være ganske sneversynt om man ikke ser optimismen som ligger under. Ha i mente at André Bjerke oppnådde utrolige ting, alle sine problemer til tross.

Tøffetom: Dette er din historie. Du har malt den med brede penselstrøk. Historien har vekslet mellom alle sjangre, fra forviklingskomedie til hardkokt krim til den dypeste tragedie. Jeg ser frem til å lese slutten, og jeg håper du runder av med litt feel good.

LYKKE TIL!
Vis hele sitatet...
Jævlig dypt, hehe. Takk!